Pacienti Nemocnice Podlesí jsou díky nové recepci odbavováni rychleji
26.1.2016
Rychlejší odbavení pacientů, snadná dostupnost informací a větší systematičnost. To jsou hlavní výhody nové recepce na kardiologické a arytmologické ambulanci Nemocnice Podlesí, která je členem skupiny AGEL. Kromě nového systému provozu navíc nová recepce pacientům přinese i estetičtější prostředí a modernější servis.
„Novou recepci jsme teprve čerstvě otevřeli, přesto už máme několik pozitivních ohlasů od pacientů, kteří k nám chodí opakovaně. Díky nové recepci se mohou pacienti hned při příchodu zorientovat nebo se na cokoliv zeptat, což je velká změna oproti minulosti. Dříve museli klepat na dané ambulance a čekat na sestru, která odběhne od jiného pacienta, aby pak nakonec mnohokrát zjistili, že jsou na úplně jiném oddělení, než které hledají,“ popisuje staniční sestra kardiologických ambulancí Nemocnice Podlesí Ivana Bartulcová.
Aktuálně je na nové recepci vždy jedna sestra z kardiologické či arytmologické ambulance, která provádí evidenci všech přicházejících pacientů, vypisuje žádanky na odběry krve a zajištuje telefonické konzultace s lékařem i zápis. Zároveň je pacientům k dispozici pro veškeré dotazy, vybavuje sanitky a zajišťuje žádanky k vyšetřením například u pacientů k CT, koronarografii či magnetické rezonanci srdce.
„Díky tomu, že tyto provozní záležitosti řeší sestra na recepci, další sestry v ambulancích se mohou plně věnovat vyšetřovaným pacientům a nedochází k žádnému zdržování či vyrušování, což oceňujeme jak my zdravotníci, tak i pacienti. V tomto ohledu byla v minulosti situace již opravdu neudržitelná,“ dodává Ivana Bartulcová.
ZpětKontakt pro média
Mgr. Radka Miloševská
tisková mluvčí AGEL
press@agel.cz
Kontakt neslouží k objednávání pacientů na vyšetření, očkování a výdeji výsledků vyšetření
Kontakty na veškeré společnosti skupiny AGEL najdete v sekci Společnosti skupiny AGEL